top of page

Rescue FrenchBulldog Group

Public·89 members

Madina Tarin
Madina Tarin

Svårt att få kontroll över hela Office 365 i praktiken

Ju mer jag arbetar i Office 365 desto tydligare blir det för mig att mitt sätt att använda verktygen saknar en genomtänkt struktur. Jag växlar dagligen mellan Excel Word Outlook och Teams men ofta gör jag det mer av vana än av medvetna val. Det händer att jag skapar information i ett program som hade passat bättre i ett annat och ibland upprepar jag samma arbete i flera verktyg utan att inse det direkt. Det påverkar både mitt tempo och min överblick över arbetsuppgifterna. Jag har lärt mig funktioner efter hand när behov uppstått men aldrig fått en helhetsförståelse för hur Office 365 är tänkt att fungera som ett sammanhängande arbetsflöde. Därför känner jag att jag skulle behöva ett mer strukturerat sätt att förstå hela paketet istället för att fortsätta arbeta fragmenterat.

13 Views
Billie Nikelson
Billie Nikelson
3 days ago

Jag kände igen exakt samma problem eftersom jag också länge använde Officeprogrammen isolerat från varandra. För mig blev skillnaden tydlig när jag började se Excel Word Outlook PowerPoint och Teams som delar av ett och samma system istället för separata verktyg. När utbildningen är samlad i ett paket blir det enklare att förstå hur information kan flöda mellan programmen och varför vissa arbetsuppgifter lämpar sig bättre i ett verktyg än i ett annat. Om du vill bygga den förståelsen kan du Köp officepaketet online, eftersom det samlar alla Office 365-delar i ett gemensamt upplägg som ger bättre helhet.

Members

bottom of page